Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
3.

Kedves Olvasó!

Ez a vers egy lányhoz írodott, életem első szerelméhez. Habár kapcsolat nem lett belőle, mert gyík voltam és elszúrtam (most biztos, hogy másképp cselekednék), de ez nem számít, csak ez a korai zsenge:

Szerelmemnek
 

Várom a reggelt, hogy lássalak,

Figyelek, hogy meg ne bántsalak.

Ám, ez sajnos néha sikerül,

De a végén mindenki derül.

 

Rád gondolok éjjel-nappal,

S érted küzdök az álmokkal.

Jönne a szó, bevallanám.

Nem tudom! Én félnék talán?

 

Szerelmes lennék? Meglehet.

Szerintem, te is kedvelhetsz.

Bár a fejedbe nem látok,

Kedvedben járni próbálok.

 

Az érzéseim majd’ kitörnek,

S engem a halálba gyötörnek.

Kérlek szépen, segíts nekem,

Drágalátos egyetlenem!

Vác, 2003. március 08.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr6219235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása