Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

174.

 

Én mért nem…?
 
Én mért nem lehetek normális,
Érzéketlen egyszerű lélek?
Mért sírok, ha fáj a szív?
Mért van, hogy úgy remélek?
 
Hisz szeretnek! De mennyien!
De ki éjjel álmomban
Csókot adjon, egy sincsen.
Mért kell írnom magányomban?
 
Én mért görcsölök annyit?
Mért siránkozok egymagam?
Tán ez nem ér ennyit?
Akarod, hogy feladjam?
 
Mért érzem néha úgy,
Rosszkor jöttem világra?
Az egyetlen Isten, az Úr,
Tán Ő az, ki így akarta?
 
Bűnhődjek e bűnös világban?
Másokat segítsek egyedül,
S őrüljek meg magányomban?
Mért van, hogy szívemen fájdalom ül?
 
Én mért nem vagyok normális,
Érzéketlen egyszerű lélek?
Mért sírok, ha fáj a szív?
Mért van, hogy úgy remélek?
 
Budapest, 2008. szeptember 25.
Bagi Tibor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr95733826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása