Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
112.

A most következő versem, nekem nagyon tetszik. :-)

Én még ártatlanul szeretek
 
Én még ártatlanul szeretek.
Gyengéden érintek,
Mint a tavaszi szél,
Mely bőrödhöz ér,
Vagy éppen mohón és vadul,
Mikor keményen hajadba túr.
 
Én még őszintén szeretek.
Könnyeket ejtek,
Mikor a női szívek megijednek,
S engem inkább felednek.
 
Én még ártatlanul szeretek.
Szelíden hízelgek,
Mint kivert kutya,
Kinek otthona az utca,
Kinek bundáját az eső mossa,
S az éhségtől zörög minden csontja.
 
Én még őszinte és ártatlan vagyok,
Mégis magányosan telnek a napok.
Csak kóborlok és bolyongok,
Amíg be nem fogadtok.
 
Budapest, 2008. április 21.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr96456863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi 2008.05.09. 19:17:04

Drága Tibikém! Gyönyörűek a verseid! Nagyon tetszenek! Így tovább! Puszillak

versek.bt (törölt) 2008.05.13. 08:54:15

Kedves Orsi! Köszönöm szépen. Nagyon kedves Tőled! :-D Én is puszillak!
süti beállítások módosítása