Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

122.

Kedves Olvasó!

Mostanában sok verset írtam, ezért sok verset sikerült publikálnom, megosztanom Veletek. Történtek rossz dolgok, szépek, találkoztam ismerősökkel, láttam szörnyűségeket, beszéltem más művészekkel. Sok-sok minden hatott rám az elmúlt hetekben.

Az egyik beszélgetésem során, megkérdezték tőlem, hogy mért is írok verset. Régen kapásból rávágtam volna azt, hogy magamért, saját szórakoztatásomért.

Nektek írok mostanában, és ez ihlet meg. A tudat, hogy van akit érdekelnek a verseim, az érzéseim, a gondolataim, a tapasztalásaim és még sok minden, amit a papírra írok.

 

Az élet, egy röpke pillanat…

 
Az élet, egy röpke pillanat.
Elmúlik egy perc alatt.
Az élet, csak egy villanás.
Gyorsan múló utazás.
 
Az élet, egy röpke pillanat,
Tovaszáll, mint a fuvallat.
Az élet, csak egy dallam,
Mely fülembe szökik halkan.
 
Az élet, egy röpke pillanat.
Elillanó, ócska bódulat.
Az élet, csak egy ábránd,
Szeret, majd megbánt.
 
Az élet, egy röpke pillanat,
Száguldó, apró mozzanat.
Az élet, csak egy gondolat,
Egy befejezetlen mondat…
 
Budapest, 2008. június 9.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr37541616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása