Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
61.

2007-es év első verse. Hát! Nem tudom, hogy akarom e kommentezni. Mindenki döntse el, hogy neki mit sugall a vers.

Drága Mónika
 
A magasba tekintek, s arcát keresem.
Bámulom, a sötétkék eget.
Magam vagyok, újra egyedül.
Homlokomra árnyék vetül.
 
Panaszkodni azonban nincs okom,
Valaki gondol rám, jól tudom.
Ő rám gondol, s én rá gondolok,
Drága Mónikámra várok.
 
De messze vagyunk, messze nagyon.
Könnycseppek gördülnek le arcomon.
A sötétség, beborítja szobám,
A halál van itt nálam.
 
Szívem választottjáért megy,
Mónikámért, drága Mónikámért megy!
Engem vigyél helyette! Engem,
Hogy megmentsem drága kedvesem!
 
Kezeiben két véres kard,
Suhint vele, s véremmel betakar.
Drága Mónikám, vérzek!
Segíts nekem, kérlek!
 
Vérbe fagyva, véres szemekkel,
Remegő, véres kezekkel
Írom, szerelmes versem,
Hogy Mónikám, sohase feledjen!
 
Már nincs sok hátra, jól tudom.
Vérző seb húzódik, mellkasomon.
Még utoljára, látom arcod magam előtt,
Csókodért sírok, a vég előtt.
 
Vác, 2007. január 11.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr90266997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.13. 00:41:48

Mint egy Grál lovag, komolyan mondom... Azért aranyos, csak valahogy nem elég hiteles (?!). Fene tudja...

versek.bt (törölt) 2008.05.13. 09:05:43

Grál lovag? :-D Ez jó! ;-)
süti beállítások módosítása