Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

14.

Na ez a veresem sikert aratott 2007-ben is. DiLaen édesanyjának nagyon is tetszett. Azt mondták rá, hogy dalként is megállná a helyét.

Az aranyhajú lány
 
Egy nyugodt nyári nap, bámultam a kék eget,
Folydogáló folyó mellett, néztem egy legyet.
 
Fáradtan hallgattam a feltörekvő csendet,
Figyeltem a sík és eltűnő messzeséget.
 
Délibábként néztem magam előtt a magányt,
Eltűnt, mikor megláttam az aranyhajú lányt.
 
Amikor észrevett, ez az aranyhajú lány,
Akkor szívemben meggyulladt a bizonyos láng.
 
Ha aranysárga hajában lehetnék szalag,
Boldogságtól ragyognék, mint égen a csillag.
 
Ha szél lehetnék, szétfújnám gyönyörű haját.
Ha barátja lennék, csókolnám forró ajakát.
 
Vác, 2003. augusztus 12.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr37234583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.19. 22:38:05

Néhány szót kellene megváltoztatni, hogy tartsd a ritmust. Pl. utolsó szó: ajakát? Hm?
;-)
Így nem elég jó... Még.
süti beállítások módosítása