Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

22.

2004-ben nem nagyon erőltettem meg magamat, kevés és kisterjedelmű verset írtam.


Te meg Én
 
Széles kertedben ébredünk,
Csak Te meg Én, hanyatt fekszünk.
Szárnyalunk a gondolatban,
Együtt vagyunk boldogságban.
 
Előttünk nincs lehetetlen.
Előttünk az ismeretlen.
Rám nézel ragyogó szemmel,
Hajad tapintom kezemmel.
 
Együtt álmodjuk ezt a mát,
Együtt a kettőnk szép álmát.
Hozzám bújsz, erősen ölelsz,
Szájon csókolsz, majd átölelsz.
 
Te meg Én, még egyek vagyunk.
Szép álom, hogy együtt vagyunk.
Rád várok, a Te kertedben,
Csak Te meg Én a szívedben.
 
Vác, 2004. január 30.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr11242592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.29. 10:52:26

Nyers. Az nagyon értékelheti, aki a gondolatok címzettje, de versnek nem az igazi... ;-)

versek.bt (törölt) 2008.04.29. 16:22:50

Szerintem is az! Nyers. :-) Ugyanakkor, "a gondolatok címzettje" tényleg értékelte. :-D
süti beállítások módosítása