Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
54.

Úgy gondoltam, hogy a most következő verseimnek együtt kell lenniük. Tehát az elkövetkezendő néhány bejegyzésemben Helena versek fognak szerepelni.

Drága Helena
 
Gyorsabban ver a szívem,
E kései éjjelen.
Drága, kedves Helena!
Virágoknak virága.
 
Szavakkal elmondani nem lehet,
Érezni kell, e magasztos szerelmet.
Olyan vagy nekem, mint víz a virágnak.
Olyan vagy, mint gyermek az anyjának.
 
Olyan vagy nekem, mint fény a sötétben.
Olyan vagy nekem, mint halnak a tenger.
Olyan vagyok, mint tövis rózsa nélkül.
Olyan vagyok, mint a rét virág nélkül.
 
Most a levegő friss és üde.
Gyere Helena, ülj le ide!
Én Drága, Egyetlen Helenám!
Ó, én gyönyörűséges Múzsám!
 
Vác, 2006. november 10.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr99261731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.13. 00:32:19

Jaaj, itt sok a közhely... Biztosan a nagy érzés miatt. :-)

versek.bt (törölt) 2008.05.13. 08:57:06

Igen. Talán az érzések miatt. Mondjuk itt még "fiatal" a szerelem, de remélem a későbbi Helena versek megnyerik a tetszésedet! ;-)
süti beállítások módosítása