Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

41. Egy "megkésett" születésnapi jó kívánság Bátyámnak. :)
 

Bátyámnak
 
Zavaros utakon jártál,
Néhány dolgot, már elhagytál.
Az apád csúnyán megbántott,
Elhagytad, azt a világot.
 
Hozzánk dobott a sors keze.
Itt, sosem volt a szerencse.
Láttad, az életünk nehéz,
Te lettél, a segítőkéz.
 
Bizony, rendesen bekavart,
Talán kissé ki is facsart.
Nagy bánatomra elmentél,
Tudom, akkor is szerettél.
 
Tudod, hogy én is szeretlek,
Az életemben tisztellek.
Köszönöm, mit adtál nekem.
Többet adjál? Az kell nekem.
 
Okíts, javítsd ki hibáim!
Elmondom a problémáim.
Nem mindig leszek okosabb,
Ámde sokkal megfontoltabb!
 
Nehéz követ raktak terád,
Ki segít, csupán pár barát.
Az életem adnám érted,
Tudnék segíteni néked.
 
Hogy e barátságot értsed,
Én nem kérek mást, csak téged!
Érzésed, ne félj mutatni!
Próbáld, mindig magad adni!
 
Kérem az Istent, áldjon meg!
Kérem, sohase verjen meg!
Kívánok hosszú életet,
Boldog, izgalmas éveket!
 
Vác, 2005. április 05.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr38255490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.29. 22:01:55

Őszinteségében megható. Gyógyító versek ezek itt: a Nővéredé és ez.
süti beállítások módosítása