Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
115.

Talán életem egyik legnagyobb szerelme volt Helena. Ezzel a verssel búcsúzom tőle, VÉGLEG.
No persze szokatlan lesz, hogy múzsa nélkül maradok.
Két és fél év... ez nagyon sok idő. Szinte már az életem részévé vállt. Egy kicsit nehéz.

Helena bukása
 
Mondd, hogy nem voltam gyengéd!
Mondd, hogy nem bújtam melléd!
Mondd, hogy hazudtam neked,
S hogy sosem szerettelek!
 
Ó, szerelmünk elmúlt, vége!
Lassan húzódik az égre.
Ó, dühöd perzselve éget!
Szívem már nem szeret téged,
 
Mert szerelmem hazugnak vélted,
S mert nem csak a szívemet kérted.
Remélem, majd te is belátod,
Szerelmünk halálra hivatott.
 
Hiába szerettek a habok,
Hiába kedveltek angyalok,
Hiába születtek a versek,
Melyek a magasba emeltek.
 
Pedig sokszor elképzeltem,
S úgy hittem szerelmünkben!
Pedig annyira akartam,
Érted, a lelkem eladtam.
 
Aphrodité hibázott,
Mikor téged alkotott.
Az a sok báj és csoda;
Ó, mind Rád pazarolta!
 
Budapest, 2008. május 12.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr93488763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása