Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

279.

 

 

Levél Kosztolányi Dezsőnek
 
Ha én írhatnék Önnek levelet,
Nem egyet, nem kettőt, hanem ezret!
Megírnám minden örömöm, s bánatom.
 
De tudom, nem olvashatja e nyöszörgést,
S hiába írnék magasztos köszöntést…
Rég föld alatt pihen, s én nem láthatom.
 
Én apa nélkül nevelkedtem,
S jó szóért fájó szívvel epekedtem.
Sírtam, s most is sírok, ha csak erre gondolok.
 
Remegőn a Duna-partján;
Korán, hajnalok hajnalán.
Csendben, egy verses kötetet olvasok.
 
Rám néz, hömpölyög a Duna,
Még most sem értem, mily fura.
Az arcát nézem, s látom benne arcom.
 
Csak panaszkodnék Önnek, mint egy gyermek,
S kérném, mint apa a fiát (bár nem lehet),
Úgy csókolja homlokom!
 
Tudom, most sokan bántani fognak,
Mások meg szánakoznak,
S kérdik: „Ilyet hogy írhatok?”
 
De… mikor olvasok a szegény kisgyermekről,
Én egyszerre megfeledkezek mindenről,
S magam előtt látom a kormos szénégetőt.
 
Budapest, 2009. augusztus 24.
Bagi Tibor

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr171337280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása