Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
30.

2004-es verseim közül a legrégebbi, egy szerelmes vers:

Újra
 
Boldognak lenni remek,
Akadályt nem ismerek.
 
Dőlnek belőlem a szavak,
Újra papírra írlak.
Újra szívembe zárlak.
Ismét, ugyanúgy várlak?
 
Örökkön fiatal maradni,
Szerelmed mindvégig akarni.
 
Hogy is várhatlak ugyanúgy?
Érzem azt, mi elveszett.
Újra érzem meleged.
Újra érzem tebenned.
 
Eztán gond nélkül, vígan élni.
A sötétben többé nem félni.
 
Először érzem, velem vagy.
De nem csak gondolatban.
Együtt az álmainkban.
Kérlek! Tarts karjaidban!
 
Vác, 2004. szeptember 29.
Bagi Tibor
 
Pont akkor lettem szerelmes újra, mikor már kezdtem volna "kigyógyulni" az előző csalódásból. Mindig így van egyébként. Az ember egy percig sem lehet nyugodt. Hiányozna a "kényeztető" törődés.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr20250881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.29. 11:00:49

Nekem úgy tűnik ez a szerelem a versek szempontjából inspirálóbb volt... ;-)
Jó vers.
süti beállítások módosítása