Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
117.

Buszra várva
 
A nap az égen magasan jár,
A megállóban sok-sok ember vár.
Köztük egy kismama,
Kezével hasát simogatja.
 
Egy idősebb férfi ül a padon,
Ügyel, hogy fejének alátámasszon,
Borszagú inge, vörös orra,
S le-lecsukódó szeme viszont elárulja.
 
Két férfi a munkáról beszél,
Hogy az új főnöktől mindenki fél.
Egy férfi nevetve töri meg a csendet,
Mert barátja mondott egy viccet.
 
Én a falat támasztom,
S inkább a csendet választom.
Cipők kopogásai üzennek fülemnek,
S kíváncsiságom szemeimnek.
 
Egy fiatal diáklányka az,
Ki szívemet megdobbantja.
Kék szemeivel rám néz,
S tekintetével megigéz.
 
Vágyakozó pillantásom elárul,
Kicsi kezében a könyv bezárul.
Lassan megfordul, s rám kacsint,
Majd hófehér kezével felém int.
 
Hosszú haja vállára omlik,
Lábam a kavicsokban meg-megbotlik.
Melléállok, nagyot nyelek.
Rabul ejtettek a kék szemek.
 
A lány erősen szorítja könyvét,
S én csak bámulom kökény kék szemét.
Sosem láttam még ilyen szépet,
Fiatal és ártatlan gyönyörűséget.
 
Keblei ki-kivillantak blúza mögött,
Szemeim bekukucskáltak a gombok fölött.
S formás kis combja levegőt vett,
Mikor a szél szoknyát lebegtetett.
 
Ó, az a finom és selymes bőr!
Ezer közül megismerem hófehér színéről.
Azok a vörös ajkak,
Csinos fogakat takarnak.
 
Itt a busz. Észre sem vettem,
Csak a lányt követtem, őt figyeltem.
Szívem megrezzen és megdobbant,
Mikor ajka, egy srác csókjától lángra lobbant.
 
Bután bámultam magam elé.
Inkább nem is néztem a lány felé.
Csak lopva-lopva tekintettem,
Kiábrándulva és csalódottan figyeltem.
 
Figyeltem szerelmük hevét,
S irigyeltem a srácnak a helyét.
Úgy habzsolták egymás ajkát,
Mintha félnék a holnap bizonytalanságát.
 
Ó, azok a kökény kék szemek,
Azok az érett keblek,
Azok a gyönyörű lábak,
S azok a vöröslő ajkak!
 
Nem szólok. Nyílik az ajtó,
S én vagyok az egyik leszálló.
Még utoljára visszanézek,
Hogy a lány szemébe nézzek.
 
Budapest, 2008. május 15.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr48503731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása