Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

240.

 

Új őrület, régi nóták
 
Új őrület, régi nóták,
Még emlékszem, hogy kik mondták.
 
Szőrös arcom simítja a halál.
Szörnyű, nagy félelmében felkiált.
Sarokba szorul sötét lelke
Rettegve tekint szemeimbe.
 
Új őrület, régi nóták,
Bosszús percek, nehéz órák.
 
Ha a világ a markomban lenne,
Most, talán mindhiába kérlelne,
Egy pillanat alatt szétzúznám,
Darabjait, szerteszét fújnám.
 
Új őrület, régi nóták,
Beteg múzsák, halott rózsák.
 
Most félsz és most megremegsz előttem,
Most a kevés is túl sok belőlem.
Most azt hiszed, hogy már nem élek,
De mindent látok, mindent érzek.
 
Új őrület, régi nóták,
Még emlékszem, hogyan mondták.
 
Budapest, 2009. március 24.
Bagi Tibor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr71035621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit7129 2010.02.12. 19:43:56

Találomra választottam ezt a verset és meglepett mennyire más mint a többi amit eddig olvastam. Baj volt? Bár nincs közöm hozzá, de a szövegen túl is érezni valami nagy-nagy zavart (sötétség, félelem, harag ilyesmi). Van valami köze ennek a versnek a Megtörve c. novelládhoz? (Olvastam, majd írok ahhoz is.)

"Ha a világ a markomban lenne,..."

Velem mostanában egyre többször fordul elő, hogy így érzek...
Remélem túl vagy rajta!
Biztonság kedvéért némi mosolyt azért küldök.:):):):):):):):):):):):):):)

Judit

versek.bt (törölt) 2010.02.15. 09:38:41

Drága Judit!

A Megtörve c. novella... az életem egy bizonyos szakaszát dolgozza fel. Megtörtént. Velem történt meg. Így nyilván kihatott az életemre, de ez a versem nem hozható vele összefüggésbe.
Néha kell, hogy az ember elégedetlenkedjen, hogy kiírja magából a "félelmeit", fájdalmait. Ez a versem is így született.
Túl vagyok rajta.
Mosolyodnak mindig örülök. :):):)
Szeretettel látlak és köszönöm, hogy olvasol!

Tibi :D
süti beállítások módosítása