Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

152.

 

Érzések
 
Tudom, sokan szeretnek.
Tudom, sokan gyűlölnek.
Ez a sorsa az embernek,
Hogy hódoljon egy érzésnek.
 
Ó, hányszor gyűlöltem!
A sötétségbe menekültem,
De ott is rám talált a félelem,
Nyugalomért hiába könyörögtem.
 
Ó, hányszor szerettem!
Sokszor túlzásba is estem.
Szívemben szerelmes vágyakat ébresztettem,
Viszonzást, csak ritkán éreztem.
 
S most ismét rám törnek az érzések;
Felszínre jönnek a régi emlékek.
Sokakat újra szeretek,
De gyűlölnöm még mindig van kiket.
 
Budapest, 2008. augusztus 2.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr89665761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása