Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

87.

Melankólia
 
Fekete fátyolos az ég,
Legszívesebben csak sírnék.
Sírni nem sikerül,
Csak a magány marad egyedül.
 
Ifjú vagyok és bolond.
Habár mindenki mást mond.
Ó! Ó, te hatalmas erő!
Hitvány égimeszelő!
 
Én is legyek olyan, mint te?
Hogy uralkodjak felette?
Hogy megfosszam mindentől?
Hogy ne álmodjon semmiről?
 
Rád aggatott ocsmány név,
Ezzel tiéd, minden elkorcsosult nép.
Magány lép szobámba,
Eluralkodik a melankólia.
 
Fekete fátyolos az ég,
Legszívesebben csak aludnék.
Sírni nem sikerül,
Csak a magány marad egyedül.
 
Vác, 2007. január 23.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr78344037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.07.04. 01:47:41

Szia Tibor,
a címben van egy elütés... :-)

Scala 2008.07.04. 02:14:39

A vers nem rossz, marad a melankólia határain belül... de valahogy... szóval a negyedik versszak, utolsó két sorával még meg kell barátkoznom!

versek.bt (törölt) 2008.07.04. 16:22:31

Valóban nem hangzik olyan jól. Mit szólnál ahhoz, hogyha keretes lenne a vers? Vagy el is hagyhatom az utolsó versszakot. Szerinted?

Scala 2008.07.05. 10:52:22

Szerintem próbáljuk meg a keretes szerkezetet!
Még sosem vettem részt "vers-lektorálásban" wáááá! :-D
süti beállítások módosítása