Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

8.

Álom

Ha nem bírok ellene,
Az ő keze van benne.
Eluralkodik rajtam,
Megmart és elkábultam.
Akarva, akaratlan,
Elájultam kábultan,
És mire feleszméltem,
Kiszívta az életem.
Bágyadt szemekkel néztem,
S én őt, hiába kértem,
Adja vissza a lelkem.
Hisz nincsen nekem vétkem.
Ő csak némán nevetett,
S énrám ügyet sem vetett.
Kiáltottam az égbe,
Szaladt a végtelenbe.
Elvesztettem, s siratom.
Ám vissza, nem kaphatom.
Ordítok, s megijedtem,
Ijedten felébredtem.
 
Vác, 2003. május 05.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr26221311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása