Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
64.

Kedves Blog olvasó!

Boldog Új Évet Kívánok!
Örömmel néztem a statisztikát (a látogatásról), mert egyre többen nézitek meg és olvasgatjátok a verseimet.

Új év, új versek!

Viszont most még be kell fejeznem az előző évet, hiszen onnan még sok-sok versem van, amit nem olvastatok.

A tavalyi év egyik legszebb verse következik:

Pirulós Természettündérnek
/Kittynek/
 
Hol is kezdjem? Talán a legelején,
Mikor külön hajóztunk a vágyak tengerén?
Meséljek a találkozásunkról?
Vagy a boldog pillanatokról?
Vagy meséljek tündöklő pillantásodról,
Elbűvölő, kecses alakodról?
Tündéri hangod selyméről,
Ártatlan szíved szeretetéről?
 
Emlékeim könyvtárában olvasok,
Mikor közös kötetünkre bukkanok.
Aranytollal írtuk a betűket,
A szebbnél szebb emlékeket.
Boldogságtól nedves a szemem,
Ahogy mindegyiket sorra felidézem.
 
Emlékszel, mikor a bánattól földre estünk?
De kéz a kézben felkeltünk és nevettünk.
Vagy mikor a vállamon sírtál,
S oly sokáig nem mosolyogtál?
Ott voltam melletted,
Hogy szíved terhén enyhítsek.
 
Meséljek tengerkék szemedről?
Vagy a feledhetetlen percekről?
Vagy arról, hogy mennyire fontos vagy nekem?
Tán arról, hogy lényed mennyire szeretem?
Vagy a hiányodról, mikor nem vagy mellettem?
Arról meséljek, hogy veled szebb az életem?
 
Örül a szívem, hogy megnyíltál előttem,
S hogy titkaidat őrizhetem,
Hogy barátod lehetek,
Hogy tiszta szívből szerethetlek!
 
S tudom, ha jön a Hajnal,
Eléd állok remegő hanggal,
Megtisztult lelkemmel,
S hozzád írt versemmel!
 
Hogy felvidítsam a napod,
Kívánok Boldog Névnapot!
 
Vác, 2007. április 25.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr5282842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása