Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

13.
Kettőnél több szerelmes verset egy lánynak írni csak egyetlen egyszer fordult elő velem, az is az első szerelem hevében, 14 évesen. Emlékszem, akkor nem voltam túl romantikus, pedig az vagyok általában. SMS-ben írtam meg neki, hogy mennyire szeretem, persze ettől ő megijedt. Én "sokáig" lelkiztem rajta, ezért születtek a "gyönyörű versek".

A gyönyörű lány
 
Egy gyönyörű lányt, nehéz nem észrevenni,
Elfeledni, nagyon nehéz nem szeretni.
Ám a legnehezebb mégis elé állni,
Akkor nem megcsókolni, nem átölelni.
 
Ellágyul a kezem, megdermed a szívem.
Ajkunk egybeforr, a boldogságot érzem.
Melegség önti el, ellágyult testemet,
Egy gyönyörű lány érintett szívemet.
Egy gyönyörű lány, kinek egy csókot adok,
Egy gyönyörű lány, kitől egy csókot kapok.
 
Hirtelen eltűnik és összedől minden,
Aztán kard halad át, kettétört szívemen.
Felébredek! Csupán egy álom volt. Álom!
Mit tegyek? Ezt az utat nélküled járom.
 
Vác, 2003. június 30.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr64234574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása