Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
46.

Szeress!!

Melyben tüzed lobog,
Melyben szemed ragyog.
Melyben neved mondja,
Soha semmi gondja.
 
Egyszer kitalálta,
S egyszer megtalálja.
Egyszer megmutatta,
Azóta utálja.
 
Miért hív most engem?
Miért kell cselekednem?
Miért higgyek benne?
Mintha haszna lenne.
 
Sosem féltem tőle,
Sosem kértem tőle.
Sosem akartam mást,
Csak szeressük egymást!
 
Van úgy néha-néha,
Van úgy álmélkodva.
Van úgy, egyre többször,
Rendben, legyen ötször.
 
Mit érsz el számokkal?
Mit érsz el álmokkal?
Mit kérsz a vágyaktól?
Hiányzom ágyadból.
 
Néha fáradt estén,
Néha szemed festvén,
Néha zord éjszakán,
Énreám gondolván.
 
Szeress, napról, napra!
Szeress, s írd a holdra!
Szeress, egy életben,
Keresztül mindenen.
 
Vác, 2005. november 07.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr72259186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása