Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

177.

Mostanában jól esik elmerülni a szavakban. Jól esik képzelődni, kizárni magamból a külvilágot, a kudarcot.

Ezer szó
 
Lassan lemállok a falról,
S lesz kinek beszélni magamról.
Ezer szó közül csak egyet értsen;
Hogy szeretem, s viszont szeressen!
 
Annyi virág közül, én a tulipánt szeretem.
Annyi lány közül, Helenáért dobban szívem.
De Ő egy szavam se érti,
Pedig verseimben ezer szó kíséri.
 
Dacoltam múzsák haragjával,
Szeretőim bosszújával.
Sírtam; könnyek hulltak porba,
Mikor elbújtam magányomba.
 
Ezerszer írtam: szeretlek,
De egyszer sem értetted meg.
Ezer szó kísérje Helenát!
Életem legszebb csodáját.
 
Ezer virág közül is, kitűnik a Tulipán!
Ezer szó után is: Helenám!
Ezer szó sem lenne elég nekem,
Hogy leírjam, Helenám mennyire szeretem.
 
Budapest, 2008. október 4.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr59742366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása