Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

302. bejegyzés:

 

Szótlan
 
Ne sírj! Én sem teszem.
Pedig hidd el, hidd el nekem,
Hogy lenne mért könnyeznem!
Lenne mért sírnom,
Miközben levelem írom
Neked, ki szótlan ültél mellettem,
S közben simogattad érdes kezem.
 
Hej! Drága Tiborom, Te bús balga!
Oly sokszor hagytalak magadra,
Mikor szükséged lett volna támaszra.
Röstellem is magam Teérted,
S tudom, szótlan hangom megérted.
Ne sírj, drága barátom!
Hisz a miénk, egy Napba szőtt álom!
 
Fót, 2009. november 17.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr511533712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása