Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

156.

Az örök klasszikus. Sokan kérdezték tőlem, ki Helena. De senkinek sem mondtam még el. Egyedül én tudom ki ő. ő az én múzsám! Nagyon sok verset írtam neki/hozzá. Itt van még egy:

Szeress Helena!
 
Helena! Kedvesem; Múzsám!
Mindig neved mondanám.
Helena, vigasztalj meg!
A világ nem ért meg.
Ölelj magadhoz erősen,
Kezed legyen fülemen!
 
Hagy gyönyörködjek barna hajadban,
Csillogó fogaid mosolyában!
Cirógasd bőröm!
Hagy legyen jutalmam: öröm!
Hagyd, hogy kebleden sírjak,
Hogy szerelmemről írjak!
 
Összegyűr a világ;
Engem mindenki csak bánt.
Bánatom megosztani nem tudom,
Szívemben túl sok a fájdalom.
Hát egyedül maradtam?
De én nem ezt akartam!
 
Csak azt, hogy szeress!
Mit kell tennem érted, kedves?
Illatod akarom érezni,
Szemeidbe akarok nézni!
Széttép a magány. Felfal.
Szívem szerelmed nélkül meghal.
 
Hagyd, hogy hozzád bújjak,
Hogy szerelmes szavakkal bókoljak,
Hogy fáradt arcomat,
Combodra hajtsam; karodat,
Magamra terítsem boldogan,
S neved mondjam hangosan!
 
Szeress Helena! Szeress!
Mást nem kérek kedves.
Védj meg a világtól,
Az örökös, keserű magánytól!
Ölelj magadhoz kedves!
Szeress Helena, szeress!
 
Budapest, 2008. augusztus 26.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr96679681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása