Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

160.

 

Hogy repül az idő! Egy év alatt hogy megváltoznak a dolgok. Szerzünk és veszítünk el dolgokat, barátokat, ismerős arcokat... sorolhatnám. De túl fáradt vagyok.

Több mint egy éve, nekem megváltozott az egész életem. A változások után, hamar rá kellett jönnöm, hogy addigi életem, nem igazán nevezhetném életnek. Lemorzsolodtak a rossz dolgok. Megismerkedtem új emberekkel, leszoktam a cigiről(erre nagyon büszke vagyok :)), híztam, végre úgy nézek ki mint egy férfi és nem úgy, mint egy darab piszkafa. Jól érzem magam a bőrömben. Jó emberek vesznek körül. Nyugodt vagyok, nem stresszelem magam. Igazán boldog vagyok. Sokaknak köszönhetek sok mindent, legfőgképpen azt, hogy akkor is ott voltak mellettem, amikor tényleg nagy szükségem volt a szép szóra. Köszönöm! Nem szeretném felsorolni a neveket(nem akarok senkit se kihagyni), szerintem anélkül is tudják hogy kikről beszéltem! Hamar múlik az idő, és félek, nem fogom tudni meghálálni azt a sok jót amit kaptam Tőletek!

És most egy vers:

Nektek írok
 
Hogy legyek költő, ki ebből él?
Ki papíron rímekkel zenél?
Féljek Múzsák haragjától?
Rettegjek verseim kudarcától?
 
Nem ismertek. Soha nem is fogtok,
Ha elfordultok, szemeteket becsukjátok.
Nem szerettek. Bár ajkatok mást mond,
Mégis valljátok, hogy elmém bolond.
 
Mi gond velem? Mi kell még?
Mindig csak pénz kell, szép szó nem elég?
Mi kell, hogy írásaim szeressék?
Hogy nevem ismerjék, s becsüljék?
 
Nektek írok. Nektek, ifjú nemzedék!
Emlékeimet, e sorok őrizzék!
 
Budapest, 2008. szeptember 2.
Bagi Tibor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr56694885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása