Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

178.

Ezt a versemet egy Ady vers ihlette. Mást nem szeretnék hozzáfűzni a versemhez.

 

Emlékirat
 
Tán itt az idő, hogy írjak,
Hogy apámról, igen, apámról írjak.
Csak rosszat tudnék róla mondani,
Ettől próbálom magam visszatartani.
 
Az én apám, nem jó ember.
Tele van gyűlölettel.
Keserű és szívtelen lett.
Azok a hosszú, kemény évek!
 
Kérditek, hogy ki az apám?
Ismernem kéne talán?
Úgy éltem vele,
Hogy elkerült szeretete.
 
Ó, s a két üveg bor között,
Testvéreimmel, s velem üvöltözött.
Nyomorúságát ránk aggatta,
Bízva, hogy szívét nyugtathatja.
 
De ketten fellázadtunk!
Ketten vagyunk, magunk vagyunk.
Hisz kérditek, ki az apánk?
A választ, bárcsak tudnánk!
 
Fáj, hogy nincsenek szüleim!
Fáj, hogy eltávolodtak testvéreim!
Nagyon nehéz ezt megélni,
S nagyon nehéz erről mesélni!
 
Anyám! Az átkozott némber!
Megőrjített fenyegetéseivel.
Ígérgetett szépet, s jót,
Sajnos nem ismertem fel, a hazug szót!
 
Hittem szavait, igaznak hittem!
Arcomról nővérem törölgette könnyem.
Anyám az, ki gyermekénél mindenkit jobban
Szeretett. Hagy éljen hazugságokban!
 
Ezekért, vajon ki felelős?
Hogy három gyermek, szülők nélkül nőtt
Fel? Érdemes vádaskodni?
No persze, engem is fognak okolni!
 
Biztos én vagyok gonosz.
Aki ilyet ír szüleiről, biztos rossz.
De az igazság fáj,
S a fájdalom könnyekkel jár.
 
Kérdem én: Kik a szüleim?
Kik tették tönkre gyermekéveim?
Kik miatt hulltak szememből könnyek?
Szívembe, mennyi hazugságot töltöttek!
 
Nincsenek szüleim, meghaltak.
Szeressék csak magukat!
Elvették tizennyolc évemet,
S tönkretették gyermekeiket.
 
Budapest, 2008. október 6.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr98746980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása