Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

124.

Levél Evelinhez
 
Emlékszel, szépséges Evelin?
Mikor csókot loptam a képzelet pilléin?
Behunytad mindkét szemedet,
Mikor ajkad csókért remegett,
Mikor az éjszaka közelgett,
Akkor adtad nekem kicsiny kis szívedet.
 
Emlékszel, gyönyörű Evelin,
Hogy szólítottál még az elején?
Emlékszel, ujjaimmal hogy cirógattam bőrödet,
Mint vad folyó a hegyeket,
Mint kopott eke a szántóföldeket,
S törölgettem ártatlanságtól nedves szemedet.
 
Emlékszel Evelin?
Mit mondtál a boldogság hegyein?
Becézve súgtad fülembe nevem,
Mikor hosszú hajad simítottam,
Mikor piros arcod csókoltam,
Akkor mondtad először: kedvesem.
 
Emlékszel Evelin,
Hogyan szerettelek, szerelmünk éjjelén?
Emlékszel, összeért ajkunk,
Mint a vad folyó a völggyel,
Mint a mag a termőfölddel,
S megpihent izzadságtól nedves arcunk.
 
Budapest, 2008. június 23.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr1550984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása