Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

319. bejegyzés:

 

Itt vagyok Veled
 
Hol is kezdjem, hogy mondjam el?
Úgy illik, hogy az elején,
a kezdet kezdetén…
De a tegnap nem érdekel,
nekem a holnap kell!
 
A tengernyi szó helyett,
most Veled együtt hallgatok,
s örülök, hogy melletted alhatok.
Bár kezem nyugtalan;
ígérem, jó leszek!
 
Ne sírj! Itt vagyok Veled.
Bújj hozzám közel,
két karom ölel!
Mély álomba ringatlak,
s fogom kezed.
 
Nem engedlek veszni a mélybe.
Nekem túl értékes vagy,
mindenki más elhagy
minket. Szeress, s szeretlek!
Hisz erről szól az élet…
 
Fót, 2010. január 17.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr61684092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása