Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
109.

Munkába
 
Felkel a Nap, álmosan köszönök.
Halk lépteimmel telik meg a lépcsőház.
Lábaimat vonszolván magam után,
A nagykapura mosolygok némán.
 
Megszólít egy virágszál a kapuban;

- Hogyhogy ily korán?
- Munkába – válaszolok,
S mosolygok rá bután.

Már vártak a Tatai út kutyái,
Futottak utánam, s alig tudtam őket lerázni.
Vicsorogtak. Azt hitték, hogy én vagyok a reggeli.
Azt hittem, a végén egy fára kell majd felmászni.
 
A vasparipa! Hú, csak úgy dübörög a lábam alatt!
Távolból figyelem, a síneken hogy szalad!
Füttyszó, de csak füstfelhő marad utána.
Végig a síneken, Vác felé halad.
 
Arcomba mosolyog a Nap,
Mikor a felüljáró tetejére érek.
Indul a sárga villamos,
Sietek, hogy a munkába időben beérjek.
 
Budapest, 2008. április 9.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr42437004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása