Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

301. bejegyzés:

Megtörve

 

3.     Fejezet: Mitől nyugszunk meg?

 

A nővérszobához léptem és láttam, hogy a nővérke tesz-vesz, izgatottan sürög-forog. Nem szívesen zavartam, de szerettem volna lezuhanyozni, csak éppenséggel nem volt törölközőm. Így hát, megszólítottam:

-         Ne haragudjon! – szóltam felé bátortalanul. A nővér rám nézett és leeresztette kezében lévő dossziékat. – Lenne olyan kedves és adna nekem egy törölközőt!

-         Persze! – letette a székre a mappákat. Kettőt fordult és már a kezembe is adta a tiszta, fehér törölközőt, amit az egyik szekrény aljából vett ki. – Ennyi? Vagy van még valami? – nézett rám kérdőn.

-         Nem, nincs. Köszönöm szépen! – azzal tovább mentem a folyosó vége felé, ugyanis a dohányzóval szemben volt a fürdő. „Milyen praktikus!” Gyurit már messziről láttam. Szerintem rám várt. A kezében törölköző és szappan volt. Mosolygott.

-         Megkaptad a gyógyszert? – felkacagott, majd kitárta a zuhanyzó ajtaját és a kezével befelé mutatott. – Gyerünk kisbarátom! Utána jobban esik a vacsora.

Bólintottam, majd beléptem a zuhanyzóba. Nem hinném, hogy a leghigiénikusabb hely volt az osztályon. A csempe közt a fuga koromfekete volt. A talapzaton szerintem, több baktérium volt, mint a kórházban bárhol máshol. Megborzongtam. „Igényes! Az adófizetők pénzéből csak ennyire futja? És a takarítók, vajon mit csinálnak?” Beljebb mentem, a zuhanyzó maga sem volt megkímélve. De a legdurvább látvány a WC-ben fogadott. „Na, akkor azt hiszem, itt nem fogok szarni!” Az ülődeszka darabokban hevert a földön, a fogantyú letépve, WC papír sehol, az ajtón pedig,…

-         Tibi! Először én fürdök le! Addig te őrködj! Jó? – az öregember elkezdett levetkőzni. Én megilletődve kérdeztem vissza:

-         Őrködni? Minek?

-         Hát hogy, nehogy valaki bejöjjön, amíg zuhanyozok. – ismét felkacagott, majd beállt a zuhanyzó alá.

-         Kire gondolsz? – kérdeztem tőle, egyre értetlenebbül.

-         Nehogy egy nő bejöjjön! – megnyitotta a csapot.

-         Nő? Ez nem férfi zuhanyzó? – kivert a víz.

-         Koedukált barátom! – üvöltött ki a forró gőz mögül. Halk dalolászásba kezdett.

-         Hogy basszák meg! Mi az, hogy koedukált? – néztem magam elé értetlenül.

-         Te jössz! – megfogta a vállam és átnyújtotta a szappant. – Siess! Mindjárt vacsoraidő.

-         Rendben.

Tíz percbe se tellett, és már kint ültünk a dohányzóban és szívtuk a cigarettát. Gyuri felém fordult:

-         Mit kaptál?

-         Hogyhogy mit kaptam? – nem értettem a kérdést.

-         Milyen gyógyszert kaptál?

-         Ja! – elmosolyodtam. – Vagy úgy! Nem tudom. Két kis pirulát adott a nővérke.

-         Milyen színűek voltak? – érdeklődött kíváncsian.

-         Az egyik fehér, a másik rózsaszín. Mert?

-         Értem. Akkor Rivotrill-t és valamilyen kedélyjavítót adtak neked. – állapította meg Gyuri. Beleszívott a cigijébe, majd miután kifújta a füstjét, folytatta. – Tudod, ettől leszünk nyugodtak. Ezektől a szaroktól, a nyugtatóktól. Nincs egyszerűbb, mint telenyugtatózni az embert, aztán beállítani a sarokba, hogy kussoljon el… – elharapta a szavak végét. Ismét a cigijébe szívott.

-         Ezt hogy érted? – kérdeztem naivan és tudatlanul.

-         Úgy értem, hogy ezektől nem várhat az ember megoldást a problémáira. – még egy utolsót szívott a cigijéből, majd elgyűrte. A dohányzóban csak ő meg én voltunk. Talán ezért is mert erről beszélni. Felállt és megérintette a vállam:

-         Gyere! Menjünk kajálni!

Elgyűrtem a cigit és az étkező felé indultunk.

Megvacsoráztunk. Igazán jóízűen. Tényleg nagyon finom volt a zsíros kenyér. Utána megint elmentünk, hogy elszívjunk egy-egy szál cigit.

-         Vigyázz a cigire! – suttogta a fülembe az öregember. – Ez a legnagyobb kincs itt bent.

-         Takarodó! – a nővérszoba elől üvöltötte felénk az ápoló. – Tíz óra! Takarodó!

A dohányzóban mindenki felállt, az utolsó slukkokat is kiszívta az ember. Csontra elszívtam én is, egészen a szűrőig. Gyuri felé fordultam:

-         Jó éjt!

-         Jó éjt! – mosolygott rám az öregember.

Azzal mindannyian nyugovóra tértünk. Bebotorkáltam a kórtermembe és lefeküdtem az ágyamba. Nagyon fáradtnak éreztem magam. „Hat a gyógyszer!” A szobában már csak én voltam ébren. Kalácska bácsi horkolt, Miklós meg a takaróval a fején aludt. A másik idősebb bácsi pedig nagyokat szuszogott egy-egy lélegzetvételénél. Nagyon fáradtnak éreztem magam, az erőm elhagyott, az álom egyik pillanatról a másikra megtalált.

 

Folytatás következik...

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr141425402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása