Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

266.

"A gyökér biztos benne, hogy az ág csak bohó bolond, és a föld a valóság. Az ég a maga világosságával üres képzelet." Rabindranath Tagore

 

A koldus
 
„A szavakat úgy adják a Múzsák,
Mint rongyos koldusnak alamizsnát.”
 
Vörös rózsákat ellett a liget,
De a bolond eltaposta mindet.
Keserűségemtől szívem roppant.
 
Ha nem csak egy rongyos koldus lennék,
Minden bolondot leteremtenék.
De én csak egy rongyos koldus vagyok!
 
„Gondjaimat tépi rólam a szél,
De szívem, szebb jövőt már nem remél.”
 
Kurjongatva ugrált és nevetett,
Ahogy a vörös virág recsegett.
Keserűségemtől szívem dobbant.
 
Ha nem csak egy ifjú legény lennék,
S szavam a bolondok is értenék.
De én csak egy rongyos koldus vagyok!
 
Budapest, 2009. július 2.
Bagi Tibor
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr211223887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása