Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

18.

A gyönyörű
 
Gyönyörű ez az éjszaka,
Átjárja ezt a szélszava.
Szerencsés e pároztatás,
Nem zavarja a szavalás.
 
Gyönyörű ez az akácfa,
Piros pokrócba takarva.
Csodás, szépséges látvány,
Mint bármely ragyogó márvány.
 
Gyönyörű, e kinti élet,
Most csend húzott ránk fedelet.
Már Ő is álmodja álmát,
Hiszen ebbe ölte vágyát.
 
Vörös fény csapja az eget,
Az éjszaka, itt ér véget.
Kinyílik egy fehér ablak,
Kinéz egy álmos nőalak.
 
Szép kék szeme, s barna haja,
Selymes arca, s gyöngéd ajka,
Mind az életet árasztja.
Csupán csak nekem nem adja.
 
Gyönyörű világosság jött,
Erre a lány hozzám kijött.
Én néhány kedves szót szóltam,
Átkaroltam, s megcsókoltam.
 
Vác, 2003. október 25.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr20235847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.21. 01:25:53

Ez a maga naívitásában egyáltalán nem rossz!
süti beállítások módosítása