Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

293. bejegyzés:

 

 

Erató vigasza
 
Megremegtem mikor féltem…
Féltem, hogy elvesztem,
Mikor töretlenül feküdtem eltiport álmokon.
 
Elszenderültem szíved sóhaján…
Emlékszem, mit mondtál szerelmünk hajnalán.
De most, hamis szavaid átkozom.
 
Koszos lelked mögé bújtam félőn…
Nem hittem, s néztem Rád kérdőn:
„Szeretsz, Helenám? Mondd, hogy szeretsz!”
 
Arcod puha bársonyával simogattam ajkam…
De mégis magamra maradtam.
Kérdi anyám: „Mért keseregsz?”
 
„Elbújnék fagyos szívem rejtekén…”
„Búj hozzám fiam, Te szegény!”
Most rózsaszirmokkal takar be.
 
Gondoskodón átölel. Szorosan magához,
És én hozzábújok, mint fiú az anyjához.
Mert anyám vigasza ez…
 
Budapest, 2009. október 5.
Bagi Tibor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr511430883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása