Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

203.

 

Nem szegem le fejem!
 
Tán rosszul látom a dolgot,
De másképp képzeltem Magyarországot.
Demokrácia? Tényleg ezt akarta!
De meg is kapta?
 
Magyarország nem ismer magára!
Bűnözőknek lett hazája.
Lehajtott fejjel ballag a magyar,
S a szégyenbe csendben belehal.
 
A szabadság csak illúzió,
S a törvény elavult útmutató.
A vezetők hamis ígéretekkel,
Nyugtatva hitegetnek bennünket.
 
Többé nem szegem le fejem!
Többé nem hitegetnek engem!
Többé nem csukom be szemem,
S nem fogom be fülem!
 
Az elsők között fogok állani,
Kik Magyarországért mernek szólani.
Még lehajtott fejjel ballag a magyar,
De lassan ráébred, hogy mit akar:
 
Szabadság! Szabadság! Demokrácia!
Hiába könyörgünk imádkozva,
S bízunk: „Tán pár év múlva,
Felvirágzik Magyarország újra!”
 
S addig mi lesz Veled, s velem?
Addig csak nyeljem a könnyem?
Nézzem, ahogy asszonyaink erőszakolják,
S gyermekeinket gyilkolják?
 
Többé nem szegem le fejem!
Többé nem csukom be szemem!
Többé nem fogom be fülem,
S kiállok, ha bántanak minket!
 
Mert mi vagyunk a nemzet!
„Egy az Isten, a haza, a végzet!”
Ha hívtok, csatába megyek.
Ha nem, akkor is ott leszek.
 
Mondd, hány mártír kell még,
Hogy végre felébredjél?
Hány életet követel
A magyar nemzet?
 
Szabadság! Szabadság! Demokrácia!
Látod? Itt állok a tűzvonalba!
Ha a harcokban elesek,
Szabad és boldog emberként halok meg!
 
Mondd, mitől fél a nép?
Hova lett a büszkeség?
Ez a haza szeretete,
A sok magyar fejét szegte?
 
Ébredj Magyar! Új erőre kélj!
Buzogjon a magyar vér!
Nyomjuk el a zsarnokságot,
Tisztítsuk meg, Magyarországot!
 
Félsz? Úgy csábít a biztos halál!
Vagy marad az öregség és a puha ágy?
Tudom, akkor akarni fogod,
S elcserélnéd öregkorod.
 
Többé nem szegem le fejem!
Többé nem csukom be szemem!
Többé nem fogom be fülem,
S kiállok, ha bántanak minket!
 
Ha az utcán elém álltok,
Provokáltok, s bántatni akartok,
Öten jöttök ellenem,
Én akkor sem szegem le fejem!
 
Ha arcom sárba nyomjátok,
Mindenem ellopjátok,
S tudom, senki sem segít nekem,
Én akkor sem szegem le fejem!
 
Ha végül vér áztatja arcom,
Másé, vagy a sajátom,
Én akkor sem fogom bánni,
Hogy ki mertem állni!
 
Szabadság! Szabadság! Demokrácia!
„Halál a gyilkosokra!”
Magyarok! Nem kell félni,
Meg kell tanulnunk, szabadon élni.
 
A sírás, már rajtam sem segít,
Csak még jobban elkeserít!
Ha meghurcolnak, megvádolnak,
Megköpködnek, pofon vágnak,
 
Én akkor sem szegem le fejem!
Rátok szegezem dühös tekintetem,
S megkérdem majd fennhangon:
„Boldog vagy barátom?”
 
„Szégyelld magad! Süllyedj el!
Szembeszegülsz a törvénnyel?”
„Nekem többé nem parancsol a zsarnokság,
Önkényuralmú, hazug uraság!
 
Többé nem szegem le fejem!
Többé nem csukom be szemem!
Többé nem fogom be fülem,
S kiállok, ha bántanak engem!
 
SZABADSÁG! SZABADSÁG! DEMOKRÁCIA!
 
Budapest, 2008. november 30.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr24818609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása