Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

126.

Ez a lány tud valamit! :D

Szívem sóhaja: Helena
 
Szívem poros fiókban hever.
Lassan, komótosan ver.
Fülembe súgja óhaját:
Szeretnék szerelmes lenni!
Egy lányt boldoggá tenni!
 
Most Helenámra gondoltam,
S szívem nagyokat dobbant.
Kezem ismét kiírja bánatát.
Felejteni Téged nem tudlak,
Szeretni halálomig foglak.
 
Kérlek, bocsáss meg nekem!
Hagyd, hogy szívem szeressen!
Halld meg, szerelmem szavát!
Nem tudtam, mit beszélek,
Azt hittem, hogy elfeledlek.
 
De nincs semmi se, e világon,
Mi fontosabb lenne Nálad, galambom!
Szívem nem talál másik Múzsát.
Teljesíteném szívem sóhaját,
Csókolnám Helenám ajakát.
 
Budapest, 2008. június 24.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr74560876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása