Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

197.

 

Részegen
 
Vágyaim a magasba törtek,
A csillagokig nőttek,
S lassan eltaposták a felhőket,
Majd a holdról lelöktek.
 
Szárnyak nélkül zuhantam.
Gondolhatod, hogy élveztem,
Mikor pofára estem,
Mikor a földbe csapódtam.
 
No persze, így arccal a sárban,
Nem fáj úgy az a pofon,
Melynek oka a férfihormon.
De ettől sem csüggedt vágyam!
 
Hirtelen arra gondoltam:
„Tán innom kellene!
Attól nyelvem is megeredne.”
Nehezen, de újra talpra álltam.
 
Újult erővel a vágyakért,
Inni kezdtem a vörösbort.
Lecsúszott torkomon néhány korty,
De mohón nyúltam az üvegért.
 
„Nosza, id-id-ide véle hamar!
Hagy hörpintsem fel!
El a kezekkel!
Torkom nagyon kapar.
 
Száraz, mint a bor
Mivel locsolom.
Azt a lányt megcsókolom,
Csak még egy korty.”
 
Felbátorodván a bortól,
Csókot lopni indultam,
De most is földre hulltam,
Attól az erős pofontól.
 
Négykézláb a padlón,
Vörös arccal, részegen.
„Egy lány helyett rögtön négyen?
De vajon a pofontól, vagy bortól?”
 
Kacagtak a népek.
„De csak van itt egy lány,
Ki szeret engem, talán?
Kinek szemei kékek?
 
Nem kell szerelem!
Utat engedek a vágynak.
Neki dönthet az ágynak!
Az a lány kell nekem!”
 
Feltápászkodtam két lábra.
Kínos lehetett, de szédültem,
S a felére máig sem emlékszem,
Hogyan kerültem az ágyamba.
 
Budapest, 2008. november 5.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr33799269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása