Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

182.

 

Szerelmes lány naplója
 
Nem vagyok bonyolult lélek,
Egyenes beszédből is értek.
De neked kell a maszk,
Mit magadra raksz.
 
Naplót írsz, melynek elmondod,
Szíved mekkora terhet hordoz.
Százszor írtad, hogy szeretsz,
De előttem mégis megremegsz.
 
Ne félj, nem harapok!
Én is csak ember vagyok.
Te lennél a lány, ki engem szeret?
Én lennék a fiú, ki viszont szeret.
 
Mint ahogy a naplód hozzám,
Úgy nem jut el versem hozzád.
Így hát marad az írás,
S részedről a sírás.
 
Mert neked kell a maszk,
Mit magadra raksz.
Én verset írok Rólad,
Te naplót vezetsz rólam.
 
Budapest, 2008. október 8.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr47759873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása