Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
50.

2006-os év nyitó verse.

Hiába
 
Érzés, mi keresztül szalad rajtam,
Egy érzés, amire annyit vártam.
Hiába, ők mindig megtalálnak.
Hiába, ők csak engem akarnak.
 
Engednem a vágynak, nem kell most sem,
Hiába minden, szerelmes lettem.
Félek, hogy ő talán nem így érez,
S a szívem, érte hiába érez.
 
De még őrzöm minden pillantását,
S hallom, szívének gyors dobbanását.
Hiába kéred, hogy ne szeressek,
Hiába kértek, hogy mást szeressek.
 
Szívem, érted dobog, és érted ver.
Minden hiába, míg sorsom megver.
Oly nehéz lenne szeretned engem?
Netán, karom érted tűzbe tegyem?
 
Hiába minden, még semmim sincsen.
Csak rejtve őrzöm, a féltett kincsem.
Téged hív a szívem, csak téged hív.
Hiába minden, nem jön a jó hír.
 
Kérlek! Ha Te olvasod a versem,
Akkor hallgasd meg, mit súg a szívem!
Hiába vagyok szerelmes, s lelkes,
Ha nem szeret az, ki nekem kedves.
 
Vác, 2006. március 17.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr73260569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.01. 00:51:15

Nem lenne ez olyan rossz, csak az első versszak oly közhelyesre sikeredett, hogy "agyonvágja" a többit...
süti beállítások módosítása