Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

36.

Nem tudok semmit
 
Sok gondolat szeli darabokra érzékeny elmém,
Sok olyan gondolat, melyekre gondolni nem mernék.
Viszont, a kérdések ezrei ostromolnak engem,
És sok kép közül, egy lány képe talál meg engem.
 
Nem tudok írni, olvasni, enni és aludni sem,
Gondolataim gyötörnek, s talán feleslegesen.
Eddig egy nő sem tudott, sem akart megbízni bennem,
De igazán, tényleg, mindegyiket komolyan vettem.
 
Lehet, hogy megijedtek tőlem? Vagy játszottak velem?
Lehet, hogy velem van a baj? Itt van a hiba bennem?
Megváltoznék, ha tudnám, hogy van értelme megtennem.
Ha tiszta szívből szeretne, lenne miért szeretnem.
 
Vác, 2005. március 31.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr20253420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.29. 21:52:32

Naív, de fejlődő tendenciát mutat.
süti beállítások módosítása