Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
91.

Vegetálás
 
Gyermekded léptekkel rohantak a rom
Felé. Tervük hamar kudarccá lett.
Gyűlöletük fellángolt és eluralkodott,
Szabadságom korlátozza ostoba rendelet.
 
Hangjuk, mint a harsona,
Úgy bántja fülem.
 
De nyugodtan próbálom élni életem,
Mert belém szorult értelem.
Kutyájuk többe veszik, mint engem.
Szavaimból eliramlik a félelem.
 
Szobám falaiba gyűlölet folyik,
Haragom plakátként a falra ragad.
 
Csend! Csak a szél szuszog.
 
Legyen hát! Éljünk így egymás mellett!
Kirohant, megijedt a tisztelet.
Maradok nyugodt lélek,
S itthon, már csak vegetálva élek.
 
Vác, 2007. február 18.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr50348232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.07.06. 01:37:00

Hasonló háttér, mint az előbbi vers, mégis más hangvétel! Nekem valami miatt ez hitelesebb.

versek.bt (törölt) 2008.07.07. 09:46:56

A 3 vers (Az én családom; Szenvedés; Vegetálás) tulajdonképpen együtt alkotnak egy teljes "képet" a családi hátteremről.
süti beállítások módosítása