Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
71.

A sötétség könnycseppjei
 
Hajával eltakart a homály,
S újra érzem, mi régen fájt.
Szemem vörössé vált véremtől,
Azóta félek az erős fénytől.
Csendben megbújtam a homályban,
S csak néhány patkány zavart magányomban.
A sötétből figyellek lemaradva,
Szívemmel torkomba szorulva,
Fagyos és durva kezemmel,
Szerelmes, sötét szívemmel.
 
Figyellek éjjelent a zord utcákon,
Mikor végignézel szürke arcomon.
Aztán ijedten szaladsz haza,
Mikor kezemtől felborul egy kuka.
 
Érzem vesztem, hát indulok!
A falak mellett, árnyként suhanok.
Egy tudatlan macska rám förmed,
De elhalkul, mihelyst ránézek.
Hirtelen elhalkult az utca,
S ráléptem a hazavezető útra.
A szikrázó lámpafények,
Tompulva hozták el a sötétséget,
Szemeim kémlelték a vöröslő messzeséget,
Testem kapkodva kereste a menedéket.
 
De hiába! Elárasztott a szikrázófény,
Testem pillanatok alatt vált semmivé.
Sötét lelkem siratja testét,
S egyetlen, igaz szerelmét.
 
Vác, 2007. május 11.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr14302197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása