Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

81.

Kedves Blog olvasó!

Tudom, már régen írtam. Össze kellett szednem azokat a verseket, amik nem lettek itt a blogomon publikálva, de máshol (www.lirikusok.hu, Erogén Mosoly című antológiában) igen. Mivel a klubtagságom megszűnt, ezért arra gondoltam, hogy itt fogom publikálni. Az első ilyen a "A sivatag szerelmese" című versem. (Itt tenném hozzá, nem kronológiai szempont szerint megyek.)

A sivatag szerelmese
 
Arcomon a ráncok kisimultak,
Dühös szavaim bosszúra vágytak,
Tikkadt ajkam véred szomjazta,
Forró szél hajamat tépázta,
Testem ellepte a homok,
Ahogy a sivatag dűnéin kúszok.
 
Arcomról lassan csorgott a víz,
Gyengéden homlokon csókolt a kín,
Lábaim akaratomnak ellenálltak,
Vágyaim az izzó porba hulltak,
A Nap csak nekem tündökölt,
S a földi pokol üdvözölt.
 
A remény, hogy megmaradok,
A forró szélbe kapaszkodott,
A nevedet üvöltöztem,
S a keselyűk árnyékába temetkeztem,
Arcomat a porba rajzoltam,
Mikor utoljára sóhajtottam.
 
Vác, 2007. június 6.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr4337747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.30. 20:12:06

Hm. Ez is jó. Felírom.
süti beállítások módosítása