Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

213.

 

A vigasztalhatatlan
 
A dac, s a gőg, új testet vetett elém.
A csalódás új fájdalmat gyúrt belém.
Ezer nő karja sem nyújthat vigaszt,
Szép szavakat, belőlem nem fakaszt.
 
Nincs nő, kiért könnyet hullajtanék.
Nincs oly szerelem, mely felemészt engem.
Nincsen nő, kiért újra szenvednék.
Szívemben lángot nem gyújt, már semmi sem.
 
Szavaimmal más csodát dicsérek majd,
Hisz dicsérni, ily átkot nem lehet,
S szánalmaddal, a bolondot vigasztald!
 
Szerelem! Átok bolond fejemre!
S ha szerelmet vallok én, még egy lánynak,
Úgy emlékeztess eme versemre!
 
Vác, 2009. január 2.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr16862927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2009.12.10. 15:32:44

Ez a vers megragadott.. hányszor éreztem én is ugyanezt, egyszer elhatároztam, hogy érzelmek nélkül fogok élni... aztán nem lett belőle semmi, mert ez lehetetlen.

versek.bt (törölt) 2009.12.10. 16:05:28

@Seele: Sajnos... sajnos nekem sem sikerült véghezvinni.
süti beállítások módosítása