Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

155.

Szerettem…
 
Szerettem a földet,
A Napot, s az eget,
A fájdalmat, a boldogságot,
E ostoba, eltorzult világot.
 
Szerettem, ahogy az évektől gyűrt arcomat
Csókolták a Hajnal fényei. Erőtlen karomat
Felemeltem, hogy intsek neki,
De most egyedül vagyok, nincs velem senki.
 
Szerettem néhány lányt,
A bánatot, s magányt,
A fájdalmat, a boldogságot,
E ostoba, eltorzult világot.
 
Szerettem, ahogy a rózsák illatoztak
Kertünk sötét földjében. Kedveskedtem velük lányoknak,
Kik boldogan fogadták, s
Cserébe arcomat csókolták.
 
Szerettem ember lenni,
Írni, s nevetni,
A fájdalmat, a boldogságot,
E ostoba, eltorzult világot.
 
Vérem nedvesíti ajkaim, szerettem,
De minek. Kezeimmel fogom be tátongó sebemet,
Mit attól kaptam, ki szeretett,
Hiába szerettem, ha nem szeretett.
 
Budapest, 2008. augusztus 19.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr76677050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása