Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
43.

A Bűntudat
 
Gyötrő kínok közt írom e sorokat.
Hideg kezével, a halál simogat.
Nem bírom el a súlyt, ami rám szakadt.
Nem bírok élni, életem elakadt.
 
Ki mondta, hogy e tettet elkövessem?
Senki sem. Én viszont, mégis megtettem.
Én megtettem és gyötör a bűntudat.
A halál nem Őrá, hanem rám mutat.
 
Pisztoly csöve, a homlokomat nyomja.
A vasgolyó, a helyét megtalálja.
A falakat, vörös vérem borítja.
A lelkem, csak a testem marasztalja.
 
Habár nem élek, s haláltól sem félek,
Bűntudattal pokoltűzében égek.
Lelkem kér bocsánatot, mert hazudtam.
Hazudtam, hogy nem szeretlek. Hazudtam.
 
Még most is, teérted lángol a szívem.
Meghaltam, és csak azt bánja a lelkem,
Hogy nem mondtam el, mit irántad érzek.
Tiszta, s őszinte szerelmedért vérzek.
 
Nem számít, életemben mit nem tettem,
Nekem csak az számít, amit megtettem.
Nem szerettelek, mert én nem tudtalak.
Szeretnélek téged, de már nem tudlak.
 
Vác, 2005.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr2259180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.29. 22:05:50

Ez jó! Szintén a polarizált, romantikus korszak... :-)
süti beállítások módosítása