Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

262.

A most következő versemet, egy nagyon kedves ismerősömnek ajánlom, sok szeretettel:

Mesélj Mirian!
 
Szeretettel írom levelem
Ezen a hűs, nyári éjjelen.
Halványan pislákol a gyertya,
Rád gondolt kezemben a penna.
A naplemente juttatott eszembe,
S a szeretet adott tollat kezembe.
 
Régen azt hittem, hogy rossz korba
Szült engem az újvilág pora.
Hittem, nincsenek már királylányok,
Hős lovagok, repülő sárkányok.
Hittem, nincsen szerenád.
Hittem, mindez mese már!
 
De vannak kikben élnek,
S Ők egymásnak mesélnek.
Régi idők és régi eszmék,
Mesébe illő naplementék.
(Könnyes szemmel tekintek
Gyönyörű verseidre!)
 
Istenem! Mennyi fájdalom!
Mirian!….elnémul a hangom.
Kérlek, engedd meg (énnekem),
E lovag barátod legyen!
Kérlek, mesélj nekem szépeket,
Hagyd őriznem az emlékedet,
 
Ha hideg nyári éjjelen
A halál nekem megjelen’!
Mesélj a vörös naplementékről,
Bátor és szerelmes leventékről!
Mesélj arról, hogy az élet szép!
(Bár tudom, néha nagyon nehéz.)
 
Még ha a valóság meg is tapos minket,
A képzeletünk messze-messze repíthet.
Hisz úgy akartad, hogy lovag legyek,
S ha kell, esküszöm, én megvédelek!
Mert törékeny virágszál a rózsa,
És napjainkban sok az ostoba.
 
Páncélom és kardom,
Soká pihent falon,
De a rozsda meg nem ette,
Az idő csak nemesítette.
És a régi címerem,
Még itt pihen szívemen.
 
Álmodj nekem nemesebb lelket
És sose hullajts értem könnyet
Ha elesek a harcok mezején!
Vörös rózsa nőjön szívem helyén!
Mesélj nekem, kérlek mesélj!
Itt vagyok. Óvlak, ne félj!
 
Imádkozom a jó Istenhez,
Ha én nem tudlak, Ő óvjon meg!
 
Szeretettel:
Szerelemlovag
 
Budapest, 2009. június 18.
Bagi Tibor
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr561200866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirian · http://vaklap.blog.hu 2009.06.26. 01:56:19

...itt is, köszi.

Sok szépet Neked.

Mirian

versek.bt (törölt) 2009.06.26. 08:44:50

@Mirian: Én köszönöm! Örülök Neked!
Hasonlókat Neked is!
Szerelemlovag :)
süti beállítások módosítása