Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

192.

 

Harc a molylepkével
 
A nem jóját!
A betyárját!
Azt a szemtelen molylepkét,
Menten agyonütöm én.
Ha csendben pihent volna,
De ráröpült az orromra,
Én meg erősen odacsaptam,
S a méregtől jól feldagadtam.
 
No, megállj!
Ha a kezem megtalál,
Akkor lesz, ne mulass!
A függöny sem lesz lyukas.
S ha majd kérdik a túloldalon:
„Hol végezted? Tenyérben, vagy falon?”
Hidd el közel a vég!
A kezem mindjárt elér.
 
Állj már meg!
A guta üssön meg!
Mért röpködsz ily gyorsan?
Nem fáradtál el a tempóban?
Én erősen fújtatok,
Amiért utánad rohanok.
Na, most megvagy!
Most lecsaplak!
 
Lecsaptam a lámpát,
Meg párszor szobám falát.
Én ránéztem, ő rám nézett,
Most már tényleg félhet.
Mit ad Isten hirtelen?
Az ablakon kiröppen.
Győztesként az orrom fogtam,
Majd az ágyba visszabújtam.
 
Budapest, 2008. október 29.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr2786060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása