Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

75.

Ragaszkodás
 
Megkondulnak a harangok,
Elrepülnek a gondok.
Szívem felszabadul,
Testem, s lelkem megvadul.
 
Nincs fájdalom, nincs harag vagy bánat.
Nincs szánalom, nincs siratás vagy utálat.
 
Csak Te vagy nekem, egyedül Te!
Elönt a mámor, arcod tekintve.
Elönt a jókedv, mikor hozzád érek,
Mikor hozzád beszélek, mikor szemedbe nézek.
 
Bőröd illata oromba szökött,
Hangod selyme fülembe költözött.
Hajad csillogása szemeim tükrében ragyog.
Kicsi szívem, csak érted dobog.
 
Mit szeretnél? Mitől lennél boldog?
Mit szeretnél? Mi légyen kívánságod?
 
Legyek Nap? Arcodon a könnyeket szárítsam?
Legyek szél? Hogy hangod szerteszórjam?
Legyek eső? Hogy elmossam rossz napod?
Legyek festmény? Tán őrizzem mosolyod?
 
A Napot eltakarja a sok-sok felhő.
A szelet, felfogja a sűrű erdő.
Az esőt, elnyeli a puha talaj.
A festményt, az idő koptatja majd.
 
Vagy legyek társad, szeretőd és barátod?
Hogy tiéd legyek, hogy mellettem légy boldog?
 
Vác, 2007. június 08.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr39311354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.31. 01:31:04

Nekem erről Ken Follett és A katedrális című regény ugrott be. Fura asszociációim vannak, tudom... hiába, az emberi agy...
süti beállítások módosítása