Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

94.

Sokat gondolkoztam, hogy publikáljam ezt a versemet, vagy ne. Nem szokványos vers, nem szokványos szerelemhez. :D

Gyémántszemű
 
Ó, emelj fel, hatalmas erő!
 
Gyenge és erőtlen testem emeld fel!
Én voltam, ki szemlélte a világot.
Mit szeretnél, mit mutassak fel?
Ábránd lennél? Akkor mért Rád mutatott?
Nem lehet véletlen, tudom jól.
Téged, téged szeret szívem,
S egyedül Téged, megannyi lányból.
Zavartan élek, s létezem.
Engedek a vágynak,
Mégsem marad más, csak az
Űr, üresség, kétely, s kétség.
 
Beleborzong a lelkem, mikor
Rád gondolok, mert szívem Neked hódol.
Irigykedve néz, a sok-sok lány.
Gondolataim megtelnek szavaiddal,
Itt bent! Szívemben meggyulladt a láng.
Távol vagy? Vagy közel?
Tán megbabonáztál szerelemmel?
Átjár a melegség misztikus moraja.
Megérint Múzsám gyémántszemű pillantása.
 
Vác, 2007. március 05.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr8350406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.07.06. 11:09:22

Utolsó szóban van egy elütés, irígy szerntem hosszú "í";

Tetszik ez a versed!
A "misztikus moraja stb." sort kissé művészieskedőnek, és túlzónak érzem, mert az egész vers annyira hiteles, emberi; nem illik nekem ide teljesen a misztikus moraj...
de leht, hogy az én készülékemben van a hiba! :-)

versek.bt (törölt) 2008.07.07. 09:50:58

"Átjár a melegség misztikus moraja" = szerelmes vagyok. :-) Azért misztikus moraj, mert nem tudom, hogy mit is érzek pontosan akkor, mikor szerelmes vagyok. Ezért ezt így próbáltam átadni.

Scala 2008.07.07. 18:35:05

Én nem fogtam hogy szerelem.... :-)
süti beállítások módosítása