Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

72.
 

Szívem Gyémántja
 
Nincs nap, hogy ne gondolnék Rád,
Te gyönyörű, csiszolatlan gyémánt!
Számat szélesre húzza a mosoly,
Mikor tekinteted szigorú és komoly.
 
Annyi bánat és fájdalom után,
Szívem legdrágább kincse vidám.
Annyi hibám és bántásom ellenére,
Szeretettel gondolsz kisöcsédre.
 
Hangod bársonyán ugrálva,
Szemed tükrében ragyogva
Nagyságod elé borulni,
S halálomig imádni.
 
Lehetnék-e ennél is boldogabb?
Van-e nálam hálásabb,
Kit így szeretnek, mint engem?
Kit így szeret, az én Nővérem?
 
Ki óvta lelkem a veszélytől,
S megvédett a szégyentől.
Nincsen olyan erő ezen a világon,
Amely eltörölné az imádatom!
 
S ott voltál mellettem,
Mikor betegen feküdtem,
Mikor bántott az élet,
Mikor szívem porrá égett.
 
Könnyektől nedves a szemem,
Boldogsággal telt a szívem,
Mikor csodálatos pillanatokat felidézem,
Mikor Rád gondolok, Drága Nővérem!
 
Vác, 2007. május 14.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr78305436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.31. 01:24:59

Sokat jelent ez a vers, nekem is van öcsém... valami hasonlókat mi is átéltünk.. aztán van amikor nagyon hm. eltávolodunk!

Köszönöm ezt a verset, ma, itt, elgondolkodásra!
süti beállítások módosítása