Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

181.

 

Petőfi Sándornak
 
Bár tudom, olvasni nem fogod,
S azért nem, mert már nem tudod,
Én mégis írok Neked,
Mert költészeted megérintett.
 
Szegény barátom!
Más lett a költészet,
Valóságból lett álom.
Didaktikus szemét lett.
 
Tanulják az írást,
Tanítják a tollforgatást.
S kik tanítják,
Maguk sem tudják.
 
Tudnád miről beszélek;
Verselés, rímképlet,
Ebből állnak a versek.
Erre mondják: „Szép lett.”
 
Engem ne dicsérjen tanár,
Ki egyetemre jár!
Inkább ne ismerjen senki se,
Hogy versem „szakértő” elemezze!
 
Néha irigyellek barátom!
Mindenből kijutott Neked.
Örök béke a jutalom.
Sajnálom, hogy nem voltam Veled.
 
Be jókat beszéltünk volna!
De ezt, nem tudjuk meg soha.
Tudod, én is írok hosszú verset,
Mint a János vitézed.
 
Bár közel sem lesz olyan jó,
S még az elején járok.
Adjon erőt a Mindenható,
Adjon ihletet az íráshoz!
 
Remélem, nem bánod,
Hogy nyomodba lépni próbálok!
Mások biztos sérelmezik versem,
S megvetnek érte engem.
 
De nem érdekel locsogásuk!
Nem érdekel minek tartanak,
Nem érdekel vádaskodásuk!
Téged szeretnélek barátomnak!
 
Nyugodj békében barátom!
Találkozásunk már várom.
Egy üveg bor mellett,
Írunk majd verseket.
 
Budapest, 2008. október 8.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr72755637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása